OfertyPracy.pl - Najlepsze oferty pracy z Twojego regionu
Ofert w schowku: 0
KFE Holding

Opis stanowiska:



Organizowanie spotkań i podróży służbowych, rezerwacja biletów;

Koordynowanie terminarzem spotkań Dyrektora;

Przygotowywanie korespondencji, protokołów ze spotkań, notatek służbowych, analiz i raportów;

Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych;

Tłumaczenia pisemne i ustne w języku angielskim (materiały biznesowe, umowy, prezentacje);

Zarządzanie sprawnym przepływem informacji wewnątrz firmy.


Wymagania:



Wykształcenie wyższe,

Doświadczenie na podobnym stanowisku,

Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie), znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem,

Biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),

Umiejętność redagowania pism,

Wysokie zdolności interpersonalne,

Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,

Zdolności organizacyjne i analityczne,

Skrupulatność, punktualność, sumienność,

Wysoka kultura osobista,

Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy.

Dyspozycyjność



 


Oferujemy:



Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,

Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,

Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,

Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego.


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"


Miejsce pracy: Rzeszów


Źródło oferty

Oferta pochodzi z serwisu jobs.pl