Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- kierowanie pionem operacyjnym i administracyjnym firmy;
- zarządzanie podległym zespołem;
- kontakty biznesowe, oraz prowadzenie spotkań z klientami oddziału;
- optymalizacja kosztów;
- raportowanie do przełożonego;
- współodpowiedzialność za realizację wyników oddziału.
Od Kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia w branży TSL- min, 2 lata;
- doświadczenia w zarządzaniu procesami w transporcie;
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w kierowaniu zespołem;
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
- prawa jazdy kat. B.
Nasz Klient oferuje:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
- atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet benefitów pozapłacowych;
- możliwość rozwoju i awansu w strukturze firmy.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: \"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. Nr 101, poz. 922, ze zm.)\"
Miejsce pracy: Warszawa, Wrocław, Poznań, Katowice, Trójmiasto, Żary
Oferta pochodzi z serwisu jobs.pl