Do głównych zadań należy:
- obsługa klienta poprzez e-mail, telefon oraz live chat w celu doradztwa, przygotowywaniu i sprzedaży ofert turystycznych
- udzielanie informacji o produktach i promocjach
- nawiązywanie pozytywnych relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami
- wsparcie procesów sprzedażowych
Czego oczekujemy od Ciebie?
- co najmniej rocznego doświadczenia w telefonicznej sprzedaży bądź obsłudze klienta
- nastawienie na realizację założonych celów
- organizacji pracy własnej na wysokim poziomie
- dobra znajomość obsługi komputera
- dyspozycyjność do pracy zmianowej
Nasza oferta:
- praca w prężnie rozwijającym się portalu turystycznym
- premie uzależnione od wyników
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- szansa na podjęcie pracy dorywczej
- elastyczny grafik, możliwość dostosowania pracy do innych obowiązków
- praca w przyjaznym zespole
- możliwość szkoleń, za czym idzie okazję na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego
Miejsce pracy: Gdańsk
Oferta pochodzi z serwisu jobs.pl